Buy, Sell & Trade (24)

Discussions Replies Latest Activity

Finnish Beginnings

My memoir, Finnish Beginnings is now available at Akateeminen Kirja Kauppa in Finland. It is also available at Amazon Books, iBooks, Kindle…

Started by Rauni Ollikainen

0 Apr 27, 2013

Etsitään Kotiompelijaa (Seamstress) Torontossa

Etsin kotiompelijaa (ei vaatteita) Torontossa. Kappaletyötä, suoraa saumaa. Jos olet kiinnostunut lisätiedosta jätä viesti. Looking for a s…

Started by Eeva

0 Feb 28, 2013

Suomalaiset kankaat, Finnish fabrics

Jos sinulla on vanhoja tai uusia suomalaisia kankaita kuten Marimekko, Metsovaara jne kaapissa keräämässä pölyä niin olen kiinnostunut osta…

Started by Eeva

0 Feb 27, 2013

Train travel in Canada

If you have spare time, do consider. I took coast-to-coast winter journeys plus several Halifax-Montreal rtrn trips. But do book a cabin. T…

Started by Niinistö Juhani

0 Jan 23, 2013

E-runoja suomen kielellä !

Hei, siirrän hissuksiin sitä mitä olen saanut aikaan 25 vuoden aikana e-kirjoiksi nettiin. Smashwords osoittautui sopivaksi kanavaksi. Tois…

Started by Jouko Kivinen

1 Jan 12, 2013
Reply by Jouko Kivinen

A Memoir

http://www.rauniollikainen.comFinnish Beginnings - A Memoir is now available at www.rauniollikainen.com It is a memoir about Rauni Ollikain…

Started by Rauni Ollikainen

0 Dec 26, 2012

grilli kota in Ontario?

Hei ! Minä olen Heike Saksasta, ja minulle on ystäviä Ontariossa. Meidän puutarrhassa kotona on Suomen grillikota (Timapuu Torniosta) Ooops…

Started by Heike Schroeder

2 Dec 20, 2012
Reply by Heike Schroeder

Finnish course in montreal ?

Hi ! I would love to learn finnish. my fiancé is from Finland but she has no patience when it comes to teaching her own language. Is there…

Started by Etienne D

2 Dec 18, 2012
Reply by Jonne

Terveisiä Rovaniemeltä!

Hei! Ajattelin, että voisitte olla kiinnostuneita terveisistä täältä Joulupukin kotikaupungista. Toteutimme tällaisen mukavan iPad Joulukal…

Started by Aleksi Brunni

0 Nov 30, 2012

Finnish language

Hei! My name is Eric and I live in Trois-Rivières, QC. I decided to join this site to get in touch with Finns and Finnish-speaking people b…

Started by Eric F.

0 Jun 20, 2012

RSS

Events

Videos

• Add Videos
  • View All

Forum

Made By Choice Wins Award!

Made By Choice is a Finnish company consisting of a group of designers who pride themselves in their quality of product and craftsmanship. Recently, they won a prestigious award in the Restaurant and…Continue

Started by Terryl Nielsen in Buy, Sell & Trade Nov 20.

Finnish and Swedish Christmas 2017 1 Reply

You can get your Finnish and Swedish products from FinnGoods shipped anywhere in Canada. We are located in Vancouver area and carry the most popular Finnish and Swedish products such as Organic Fazer…Continue

Tags: Finntoast

Started by FinnGoods Sales in Buy, Sell & Trade. Last reply by FinnGoods Sales Nov 10.

Voitimme Ruokakultuuriteko 2017

Congratulations to the team at Atelje Sotamaa for their recent Food Culture Award at the ELO Galassa! They won the top award for their design of Finnjavel Restaurant in Helsinki. Check it out on our…Continue

Started by Terryl Nielsen in Miscellaneous Oct 31.

Gold Prize for Atelje Sotamaa!

Atelje Sotamaa was recently awarded the top prize by The Bureau International des Expositions(BIE), in the category of 'Theme Development', at the World Expo 2017 in Astana, Kazakhstan (…Continue

Started by Terryl Nielsen in Miscellaneous Sep 18.

© 2017   Created by Kanadan Sanomat.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service